<<< nazad

Opraštanje grijeha ne označava potpuno spasenje…

Opraštanje grijeha ne označava potpuno spasenje, pošto ono može doći jedino kad je čovjek savršeno oslobođen od grijeha. Jer moguće je da će čovjek umrijeti od bolesti njegovog grijeha, premda je primio potpuni oproštaj za njega. Na primjer, jednom je čovjeku mozak patio (ili ‘bio oštećen’) usljed dugotrajne bolesti (u smislu ‘bio je afektiran’), i sa tako oštećenim/afektiranim mozgom on je izvršio napad na drugog čovjeka i ubio ga. Kada je bio osuđen na smrt, njegovi su rođaci objasnili okolnosti i preklinjali da mu se ukaže milosrđe, i njemu je bilo oprošteno za grijeh ubojstva. Ali prije nego su njegovi prijatelji mogli doći do njega sa dobrom vijesti, doista, dok su još bili na putu, on je umro od bolesti koja je bila uzrokom počinjenog ubojstva.

Od kakve koristi je taj oprost bio za ubojicu? Njegova stvarna sigurnost bi bila biti izliječen od njegove bolesti, i onda bi on bio imao stvarnu sreću u njegovom oprostu. Iz tog razloga Sam se Ja očitovao u tijelu da bi mogao izbaviti pokajničke vjernike od bolesti grijeha, od njegove kazne i od smrti; time uklanjajući obadvoje, i uzrok i posljedicu. Oni neće umrijeti u njihovim grijesima, jer Ja ću ih spasiti (Matej 1:21), i oni će iz smrti prijeći da bi postali nasljednici vječnog života.’

Sadhu Sundar Singh ‘Pored Učiteljevih nogu – 2/2:5'

<<< nazad