<<< nazad

Tjelesna i čulna zadovoljstva


[1] Vi znate da su izvjesna ljudska bića, muška i ženska, u velikoj mjeri napastvovana tjelesnim žudnjama, dok postoje drugi čija je čulna tjelesna priroda skoro potpuno neosjetljiv
a. Takva ljudska bića ne reagiraju čak ako su izložena naj-privlačnijem tijelu, dok bi opet drugi zapali u mahnitost pri samom pogledu na ženski šarm. Da, ima budala koje se, kad ugledaju žensko, zaljube do takve mjere da u potpunosti izgube njihovu pamet ako ne mogu imati takvu djevojku za njihovu ženu ili, bar, za povremeno čulno zadovoljstvo.

[2] Razlog za takvu tjelesnu naklonost, posebice ako ona sebe žestoko izražava, često leži u zaposjednutosti od strane jednog ili čak nekoliko pohotnih/razvratnih tjelesnih vragova.

[3] Kako ovi vragovi uđu u tijelo takve osobe? Sama ljudska bića pripreme prilike bez mjere i broja. Takvi tjelesni vragovi žive posebice u svim pićima koja ‘zagrijavaju’ (alkoholu), u vinu, pivu, a posebice u svim destiliranim alkoholnim pićima. Kada ljudi ispijaju takve alkoholne napitke i teško se ponapijaju, oni su u njihova tijela sa sigurnošću udomili bar jednog ili više tjelesnih vragova. Jednom kada su ti tjelesni vragovi u tijelu, oni svrbe i muče spolne organe na tako grub način da ljudsko biće ne može nego zadovoljniti ovo mamljenje u čulnim zadovoljstvima.

[4] Ovi tjelesni vragovi nisu ništa nego nečiste duše umrlih ljudskih bića koja su bila jako puno ovisna ili o pijenju ili o tjelesnom zadovoljavanju. Razlog za ulaženje u tijelo živog ljudskog bića je zbog napretka tjelesnog vraga, budući je tijelo bilo njihov element. Oni nastavljaju u njihovom novom prebivalištu na znatno gori način nego su to činili dok su bili u njihovom vlastitom tijelu.

[5] Kada ove iskvarene duše nastave previše neobuzdano i sve više i više počnu potpaljivati njihove nečiste žudnje, oni često uzrokuju mnoge opasne bolesti. Anđeoski duhovi čuvari to dozvoljavaju, tako da duša bolesnog ljudskog bića ne propadne totalno u mahnitom bjesnilu tijela.

[6] Takva takozvana ‘vruća’ pića su prvo sredstvo kroz kojeg ovi tjelesni vragovi uđu u čovjekovo tijelo.

(Naša D., koja ima pogled u duhovni svijet, ovome u potvrdu kaže ovako:

‘Moram se vratiti u vrijeme djevojaštva, naime uvijek sam imala jak otpor prema kafićima, koji su i danas gotovo jedino mjesto okupljanja mladih, kao i rock koncerti. No pod pritiskom okoline ipak sam izašla u kafić. Taj prvi susret sa tim ambijentom, zagušena i obojana, trepereća svjetla, prebučna rock muzika, smrad cigareta i lica poznatih koja su u ovom prostoru bila potpuno izmijenjena. Ovaj doživljaj zaokupio je cijelu moju pažnju, te sam promatrajući one zatečene u kafiću i nas tek pridošle primijetila proces izmjene lica i njihovog ponašanja. Tada sam mislila da se to meni samo čini pod groznim utiskom kafića, kao novotarije u mom životu. Kako se ispijao alkohol, i što ga je neko više uzimao, vidjela sam zamagljene ljudske pojave koje su se, unoseći u lice konzumentima alkohola u jednom momentu (kod dvije osobe u koje sam najviše gledala), odjednom izgubili u njima ušavši im kroz glavu, gdje sam vidjela nešto poput prašinaste izmaglice. Sada, poznavajući pojam aure, te kako je neki vide spontano ili pak kirlijanovom fotografijom, znam da je nisam vidjela niti obojenu, niti čistu ili pak svijetlu. Vidjela sam samo raspuknutu izmaglicu u koju su ušli ljudi kojih nema, tj. mrtvi ljudi, strašni i napeti u svojoj čežnji i nagovaranju konzumenata na piće.’

*

Linda Newkirk, žena koja je u svom ranijem životu bila notorni alkoholičar, i koja je u očajanju te svoje ovisnosti zavapila Isusu Kristu da ju oslobodi od tog poroka, tj. da ju spasi, što je On i učinio, obdarivši ju pri tome sa Svojim Glasom, zatim sa očima otvorenima u duhovni svijet, te silom da zavezuje i baca u paklove demone, je na ovu temu rekla:

‘Alkohol i droga brzo kradu živote nesumnjičavih. Ovisnosti su teške i smrtonosne bolesti. Ljudi sa ovisnostima su noću i danju proganjani od strane ogromnog broja demonskih bića. Ovi prikače nesumnjičavog i tjeraju/podstiču ih na pijenje alkohola i drogiranje. Ovi hrane opsesiju, koja intenzivira ovisnosti.’)

[7] Druga staza je isto tako opasna kao i prva, a to je odlazak na čagicu/plesnjak (party)! Vi možete sa sigurnošću pretpostaviti da, na takvim čagicama, uvijek ima prisutno bar deset puta više nevidljivih, tjelesno-ovisnih nečistih duša nego je tamo gostiju. Pod određenim okolnostima za njih je lako ući u tijelo, koje je ovdje grubo uzbuđeno i izuzetno podložno toj vrsti prljavog ološa. To je također zašto ljudi koji su prisustvovali takvom plesu osjećaju stvarnu averziju spram svega što je uzvišene ili plemenite prirode. To se može sa lakoćom promatrati, posebice u gradovima. I što se tiče studenata, često se dogodi da oni koji su jednom bili marljivi studenti ne razmišljaju o knjigama ili učenju nakon takvog plesa, već neprestano razmišljaju o bijelim vratovima, grudima, rukama, i ostalom na ženi, i imaju oči predmeta njihova osjećaja neprestano u njihovim umovima. Njihova osjetila su okupirana sa ničim nego predmetom plesa, koji im je pružio tako veliko zadovoljstvo.

(Naša D. čagice što se tiče kaže ovako:

‘Bratova kćer... Uvedem je u svjetlost i ugledam demone plesače, neki su bili zbilja ako mogu reći djelimice lijepi, muški i ženski, koji su plesali s njom, te raspuknutu auru navrh glave iz koje je virio mrtvi čovjek pijan do daske. Cura je svojevremeno bila vikend konzumer alkohola i plesačica rocka. Mislila sam da sam je odvojila od alkohola, no to sam tek postigla vađenjem, bukvalno vađenjem dotičnog alkosa iz nje i otjerala sam ga van, brzo se izgubio jer su ga ščepale neke crne spodobe, kao u mantilima crnim. Nisam vidjela nikog rogatog, to nekako moram reći.’)

[8] To je razlog zašto toliko puno studenata odustaje od njihovih studija. Mnogi, umjesto studiranja nauka, studiraju jedino za njihov dnevni kruh kako bi se, čim je to moguće, oženili sa njihovim ljupkim plesnim partnerima, onakvi kakvi mogu biti. A ako se takav par uistinu vjenča, oni su tako nespojivi kao muškarac i žena kao što su to dan i noć.

[9] Početno vrijeme koje takvi bračni partneri provedu zajedno je provedeno striktno u čulnim zadovoljstvima. Prema tome, u vrlo kratko vrijeme sve se specifične sastavnice (specifica) potpuno istroše, specifične sastavnice koje su bile posvećene formiranju sile za rađanje/reprodukciju; a to je obično popraćeno sa umorom tijela. U takvim slučajevima, tjelesni vragovi koji nastanjuju takvo ljudsko biće traže izlaz sugerirajući, kao što bi to napravio obiteljski doktor, da takva duša traži drugo tijelo.

[10] Tako žena uskoro postaje odvratna njezinom mužu, i obrnuto. Ona postepeno počinje tražiti mlađe ljubavnike; muž će, međutim, obično izaći po noći da bi ‘udahnuo svjež zrak’. I takva se veza nastavlja dok takvi bračni partneri ne postanu umorni jedno od drugoga; uskoro se oni rastave, ili jednostavno odu suprotnim putevima. Takve pojave – koje su trenutno sasvim normalne – su plodovi plesnjaka ili čagica i sličnog, i posljedica opsjednutosti sa iznad spomenutim zlim patronima tijela.

[11] Na početku, ovo stanje opsjednutosti sebe ne izražava sa istom žestinom u svakome kao u nekima, takvima poput onih koji su, kroz alkoholna pića, u sebi nastanili/primili takve nečiste duhove. Duhovi koji izlaze iz ovih vrućih pića se mogu lako otkloniti sa snažnom molitvom za dušu od strane njezina duha, pri čemu je normalno stanje tijela obnovljeno. Strani duhovi koji su bili privučeni kroz zadovoljstva plesanja nisu, međutim, tako lagano otklonjeni. Potrebna je značajna količina posta, molitve, i samo-odricanja, kroz koju se duša ujedinjuje sve više i više sa njezinim duhom. Duh onda poseže kroz dušu i izbacuje zao ološ izvan kuće duše.

[12] Što će takav par općenito raditi za vrijeme plesa? Pored plesanja, oni će obično jesti i piti tijekom cijele večeri, i nakon toga oni mogu pojesti čak više nego normalno, budući žele ‘nadoknaditi njihovu energiju’, što je potpuno isto kao garancija tjelesnim vragovima za cjeloživotni pansion i smještaj u njihovim dušama i krvi. Fizičko tijelo mnogih muških i ženskih plesača, kada su oni udomaćili previše takvih gostiju, će u vrlo kratkom vremenu prestati postojati, budući ovi maliciozni tjelesni đavoli, koji više nisu u stanju pronaći više prostora u bubrezima i djelovima spolovila, pripremaju njihova prebivališta u slezeni, jetri i plućima. Kamogod takav emigrant iz Pakla pripravi svoj dom, on ubija tijelo u kojem boravi. Posljedice toga su otvrdnuće slezene i jetre, tuberkuloza pluća, i mršavljenje. Kada dva ili više uđu u pluća, oni mogu uzrokovati galopirajuću tuberkulozu.

[13] Gospodin kaže: 'Ja vam govorim da možete biti sigurni kako većina ljudskih bolesti potječe od njihovih paklenih stanovnika, kojima (ili 'za koje') su oni sami popločili put u njihovo vlastito tijelo*; mnogi su već započeli školu pakla u svojoj mladosti, i to su istinska djeca ovog svijeta. Ta(kva) ljudska bića ne percipiraju kako prihvaćaju/udomaćuju strane goste najprljavijeg reda/vrste. Ti duhovi ne samo da žude postaviti raspoloženje i tijelo svog stanodavca (= u čijoj 'kući' žive) u čulni/puteni ton(alitet)  već također na ovaj način rade na duši (ili 'djeluju/utječu na dušu') do tog stupnja (ili 'do te granice') da ona počinje pronalaziti užitak u raznoraznim svjetovnim stvarima.

[14] Te svjetovne stvari, posebice za ženski rod, jesu: 'Moda’! Šarmantno tijelo mora biti prekriveno u skladu sa prevladavajućom modom (= u smislu, 'sa posljednjom modom'), kosa mora biti nakovrčana, a koža mora biti namazana miomirisnim tekućinama. A kada je riječ o muškom rodu, tu je uvijek prisutan pakleni duhan, i mnogi mladi kicoši/frajeri, ako imaju nešto malo novaca, će često toliko popušiti u jedan dan, koliko je desetorici siromaha potrebno da bi kupili dovoljno kruha i sebe prehranili.

[15] Vi također trebate znati koje je duhovno značenje ovog pomodnog pušenja. Ti zli stanovnici ulažu svaki napor da bi dušu zbližili, dok živi fizički život, sa paklenim isparenjima i smradom duhana.

[16] Prema tome, nakon što duša napusti tijelo, ona ne postaje odmah svjesna svojeg smrdljivog društva, niti ona dovoljno brzo percipira da ju ovo 'fino' društvo, potpuno neprimjetno, vodi u treći (= najdublji) pakao.

[17] Već je bilo rečeno da svaka duša, nakon smrti fizičkog tijela, najprije dolazi u društvo anđela, pri čemu se njihovo zlo društvo mora pokoriti u treptaju oka. To se događa i u ovom slučaju. Ali takva duša ne ostaje trajno u društvu anđela, već je umjesto toga postavljena u poziciju gdje se(be) može u potpunosti obnoviti. Drugim riječima, ona je dovedena do mjesta gdje, putem slobodne aktivnosti, može ponovno zadobiti nužne specifične sastavnice (specifica) za njezino obnavljanje koje je protratila/proćerdala na ovom svijetu.

[18] Ovdje prije spomenuto zlo tjelesno društvo može pristupiti takvoj duši neprimjetno, iako ta paklena bića kužno/otrovno/pogubno smrde duši koja je do određenog stupnja čista, i takva duša sa lakoćom primjećuje njihovo pristustvo. Ali duša čije je čulo mirisa bilo na taj način (= misli naravno na pušenje!) zatupljeno više ne primjećuje primicanje zlog društva. A mi zasigurno ne možemo spominjati čulo vida, pošto duša još nema dovoljno svjetla, jer gledanje duše dolazi jedino iznutra. Prema tome, ona može vidjeti jedino ono što je u njoj, ali ne ono što je izvan nje.

[Na ovu pak temu naša D. kaže ovako:

‘Kad sam uvela u viziju mlađeg brata sem demona koji je izazvao bolest* (= rak), iz njega su pušili dvoje mrtvih i nisam ih uspjela istjerati…’]

[19] Takvi duhovi su izvan takve duše, i zato ih ona ne primjećuje. Međutim, ona može percipirati njihovo prisustvo kroz čulo mirisa i odrediti točno gdje se nalaze. Jednom kada je to postignula ona se može povući u svoj duh, i uskoro će biti u stanju vidjeti gdje su njezini neprijatelji smješteni i kakve su njihove namjere. Jednom kada ti pakleni duhovi primjete da su bili otkriveni/prepoznati, oni odmah bježe. Pakleni duh može sve izdržati, ali ne blistavo oko čiste duše, a još manje jednog anđela. A da bi sebe zaštitili od Mog pogleda, oni za zaklon podižu planine (Otkrovenje 6:16).

[20] Iz ovog lako možete zaključiti zašto Sam Ja često poticao ljude protiv ovog vrlo ogavnog pušenja duhana. Bilo vam je također dano razumjeti kako se neumjerena tjelesna žudnja javlja u ljudskom biću, gdje to vodi, i kako ljudsko biće može sebe zaštititi.

Od Gospoda Isusa Krista, Koji je utjelovljeni Jehova Stvoritelj, Jedini Bog i naš Vječni Otac, a putem Unutarnje Riječi, primio Njegov sluga, prorok Jakob Lorber, i zapisao u knjigu 'Zemlja i Mjesec – 59'

<<< nazad